fredag 2 december 2016

Influensan is coming to town

Jag (Oskar) har precis kommit nykläckt ut i världen efter en veckas influensa.

Philip har under tiden jobbat med sitt CV och börjat söka jobb. Något som underlättar när han efter nyår satsar på att jobba halvtid samtidigt som han ska skriva på halvtid. Ett upplägg som jag för övrigt också tänker anamma. Efter snart ett halvår med nästan enbart utgifter börjar det bli dags att skaffa sig en inkomst. Målet är att vi ska vara så pass inne i skrivandet vid detta laget att vi kan skriva självgående samtidigt som vi jobbar och tjänar lite pengar. 

Min sjukdomsvecka har inneburit mycket tänkande på projektet som jag fortfarande anser går åt rätt håll. Vi har en lista över vad vi anser är de 100 bästa motionsspåren i Sverige. En konsekvent och genomarbetad lista som vi är stolta över. Närmast stundande är det stora skrivjobbet. Det har känts frustrerande att inte komma igång och skriva denna veckan, men jag tror inte det är fel att topplistan har fått ligga och mogna en vecka. 

Nu kör vi så att det ryker och hoppas att nästa veckas rapport innehåller betydligt mer "resultat" än denna veckan. Tills dess, se till att undvika influensan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar